DutchLease leasemaatschappij

Inbraak en diefstal

Wat moet ik regelen in geval van inbraak of diefstal?

Wanneer u te maken krijgt met inbraak of diefstal, wilt u alles natuurlijk zo snel mogelijk afhandelen. DutchLease helpt u bij de stappen die u moet ondernemen.

Inbraak of diefstal

In geval van inbraakschade en/of diefstal doet u eerst aangifte bij de plaatselijke politie. Vervolgens neemt u contact op met onze BerijdersDesk.


Vermissing/diefstal van kentekenplaten

In geval van verlies/ diefstal van uw kentekenplaten moet u hiervan aangifte doen bij de politie. Vervolgens kunt u direct naar uw autodealer gaan om nieuwe kentekenplaten met duplicaatcode te bestellen en te laten monteren.


Vermissing/diefstal van kentekenbewijs

In geval van verlies/diefstal van uw kentekenbewijs moet u hiervan aangifte doen bij de politie. Vervolgens meldt u dit bij onze BerijdersDesk. We vragen dan een nieuw kentekenbewijs voor u aan.

 Vermissing/diefstal van kentekenbewijs en kentekenplaten

Indien zowel uw kentekenbewijs als uw kentekenplaten vermist of gestolen zijn, dan doet u hiervan aangifte bij de politie. Vervolgens meldt u dit bij onze BerijdersDesk. We vragen dan een nieuw kentekenbewijs voor u aan. Met het nieuwe kentekenbewijs kan uw autodealer nieuwe kentekenplaten met duplicaatcode bestellen en monteren.

Let op! Het eigen risico bij schade (indien van toepassing) en alle kosten voortvloeiend uit het vervangen van kentekenbewijs en/of kentekenplaten zijn voor rekening van uw werkgever.

Contact BerijdersDesk

De BerijdersDesk is voor u op diverse manieren bereikbaar op werkdagen tussen 08:00-17:30 uur. Bellen gaat uiteraard het snelst. Dit kan ook buiten kantoortijden. U wordt dan doorgeschakeld naar een noodcentrale.

Mijn DutchLease
Dé app voor uw leaseauto: Mijn DutchLease
Alles snel en eenvoudig geregeld via de app